zondag 18 september 2011

dag 7: D12


Eindeluk! M´n favoriete hunebed gevonden. Wilde er eerst niet eens heengaan maar werd geleid zogezegd. Observeerde dat ik dacht: ´´misschien is het een vooroordeel dat het een lelijk ingestort hunebed is´´. Dat was namelijk mijn impressie na het zien van de officiele foto.

Zoals ik ook al naar Eext geleid werd, op soortgelijke wijze kwam ik bij D12 terecht. Namelijk door het plaatsen van een intentie en vervolgens de aanwijzingen opvolgen. Deze intentie was meer te weten komen over de oorsprong en het originele gebruik der hunebedden. Een aanwijzing is dat het scherm met daarop D13 maar bleef oppoppen toen ik m´n route ging bepalen. Stationsweg 26 stond daarbij en dat was ook een aanwijzing aangezien 26 mijn totemgetal is.

Vervolgens ging ik dus op zoek naar D13 en kwam op miraculeuze wijze bij D12 nadat ik deze aan de overkant van een maisveld zag liggen.

Voor mij is dit een kleine SAURIER. Die energie belichaamt dit hunebed. Had al eerder waargenomen dat sommige hunebedden aan sauriers doen denken, bvb D18 en vooral D27, tenminste vanuit de juiste hoek waargenomen:

De hunebedden hebben ook als volksnaam: `poort naar de andere wereld`. Welke wereld? Wel werelden die er wel zijn maar normaalgesproken onzichtbaar zijn voor ons omdat wij maar een zeer beperkt deel van het hele lichtspectrum waarnemen. Laat deze waarheid maar eens goed doordringen.

de achterzijde


Daarna was het tijd voor volsvermaack @ camping de Hondsrug met karaoke! Ik dacht: ik pas me aan en ga voor de Andre Hazes. Maar "wij houden van Oranje" ging zelfs deze mensen een btje te ver...

ook honden spelen graag bij hunebedden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten